Schoolreis groepen 1/2

Het is bijna zo ver! Vrijdag 21 juni gaan de groepen 1/2 op schoolreis naar het Speelpark Oud Valkenveen. De kinderen worden om uiterlijk 8.45 uur in de klas verwacht zodat wij op tijd de bus in kunnen. Wij streven er naar om om 15.15 uur weer terug te zijn op school. In een rugtas mogen de kinderen twee maal drinken en wat fruit meenemen, want voor de lunch wordt gezorgd. Eventuele snoepjes worden in de klas verzameld zodat dit aan de hele groep uitgedeeld kan worden. Houdt u het weer in de gaten? (i.v.m. eventuele regenkleding/ zonnebrand etc.) Wij hopen op een stralend zonnetje en hebben er veel zin in!

De juffen van de groepen 1/2

Tip: Als uw kind regelmatig in zijn/haar broek plast denkt u dan aan een extra setje droge kleding in de rugtas?

You could say that the magic was gone and Dr
Isabel Marant Sneakers New Sexy Actress in Bollywood

how to hide your main hind end on clothes
Chanel ShoesStacy Igel of Boy Meets Girl