Naschoolse activiteiten

In het kader van de brede talentenontwikkeling van de Brede School is er gelegenheid deel te nemen aan de naschoolse activiteiten. Dit gebeurt in samenwerking met de andere basisscholen in ons cluster Geerdinkhof-Kantershof: Samenspel

Het doel van de activiteiten is de kinderen bekend te maken met vrijetijdsbesteding, hun talenten te ontdekken en te kunnen doorstromen naar een club waarmee in het aanbod  kennis is gemaakt.

Er zijn drie  inschrijfrondes voor de activiteiten: in september en in december/januari en in april/mei. De lessen zijn wekelijks over een periode van 3 maanden ( 10-12 weken)  De derde ronde in mei kan soms gerealiseerd worden voor een bepaalde leeftijdsgroep. Vaak zijn dit buitenactiviteiten waar kinderen zelfstandig naar toe mogen gaan. Er zijn verder geen kosten aan verbonden maar we verwachten wel dat als uw kind is ingeschreven dat uw kind ook echt komt!

U moet uw kind zelf aanmelden.

Let op: dit kan vanaf nu alleen nog maar online!

De website is vernieuwd. De nieuwe site is snel en overzichtelijk en maakt online inschrijven voor de brede-schoolactiviteiten heel gemakkelijk!

Hoe werkt het?

Stap 1: Naar de site Ga naar www.bredeschoolzuidoost.nl

Stap 2: 1-malig registreren

Klik op registreer

Vul het e-mailadres in dat op school bekend is en kies een wachtwoord.

Het e-mailadres dat u op school heeft opgegeven is gekoppeld aan uw kind(eren). Als u een ander e-mailadres gebruikt ziet u uw kind(eren)niet. Bij twijfel welk e-mailadres op school bekend is kunt u dit navragen bij de administratie van de school.

Stap 3: bevestig je e-mailadres

U ontvangt een e-mail op het opgegeven e-mailadres. Klik op de link en bevestig.

Stap 4: Log in Ga naar www.bredeschoolzuidoost.nl en klik op inloggen. Log in met uw e-mailadres en het zelfgekozen wachtwoord.

Stap 5: Mijn kinderen

U ziet uw kind(eren) en kunt hem/haar/hen inschrijven.

Wat is er nieuw?

U kunt uw kind voor 1 of meer activiteiten inschrijven. Na inschrijving gaat de school aan de slag met het plaatsen van de kinderen bij de activiteiten. Dit kan enkele werkdagen duren.

Als de plaatsing definitief is ontvangt u een mail en kunt u in uw account zien waar uw kinderen geplaatst zijn.

Alleen de status “geplaatst” betekent dat uw kind gaat meedoen aan deze activiteit. Afgewezen betekent dat uw kind aan deze activiteit niet meedoet.

Ingeschreven betekent dat uw kind als geïnteresseerd op de lijst blijft staan. Misschien komt er later nog een plekje vrij.

Let op: u ontvangt GEEN plaatsingsbevestiging meer op papier!!

Er worden activiteiten op het gebied van sport, dans, muziek , techniek en beeldende activiteiten ( tekenen, schilderen) aangeboden.

De activiteiten beginnen direct na school  en indien nodig worden de kinderen door de school naar de activiteit gebracht. Na afloop van de activiteiten haalt u uw kind zelf op. Het streven is ieder kind aan één activiteit te laten meedoen. Bij beschikbaarheid van meer plaatsen  kan met nog een activiteit worden meegedaan.