Themahoek in groep 2+3 wordt de behandelkamer van de huisarts

Deze week al weer de laatste week van kern 2 Veilig Leren Lezen.  Het thema van deze kern was ‘Mijn lichaam’. De huishoek veranderde in de behandelkamer van de huisarts. Met een echte stethoscoop hebben de kinderen naar hun eigen hart en darmen kunnen luisteren. De 2e groepers hebben met juf Rita hun eigen verbanddoos gemaakt .Deze zijn in de themahoek te bezichtigen. Na de toets van kern2 zullen de derde groepers hun diploma ontvangen met op de achterkant de woorden (schat) die horen bij deze kern. De 2e groepers krijgen dezelfde  lijst (woordenschat) mee. Een tip kan zijn om thuis over deze woorden /de betekenis ervan te praten, zo breiden de kinderen hun woordenschat uit! Zo zal het dit schooljaar iedere 3 weken gaan. Iedere 3 weken een ander thema. Kom ’s morgens in de klas om samen met de kinderen de woordenmuur te  bekijken, lees samen een prentenboek  (voor de 2e groepers) of lees een bladzijde uit Veilig en Vlot /leesboekje (voor 3e groepers) Wees welkom! De kinderen zijn trots op wat zij al geleerd hebben! (en hun juffen ook!) Toegevoegd ook 2 foto’s waarop te zien is hoe de klas even lekker kan bewegen/dansen op ‘ www.inshapeschool ‘.

2013-09-23 13.51.35 2013-09-23 13.39.24 2013-09-20 11.50.59 2013-09-20 11.50.55

consider wearing jelly shoes and wedges
burberry schal Winter Fashion Tips for Women

they do a poor job