Schooltuinen

Ik denk dat Wereldwijs naar een van de mooiste schooltuinen van Amsterdam gaat! En wat valt er veel te leren! Elk kind krijgt een eigen tuin van ongeveer 7m2 waarop ze van alles en nog wat verbouwen. Echt geweldig! Maar voordat de plantjes groeien, moet er eerst geleerd worden hoe alles werkt. Meester Kees is onze meester en hij helpt ons erbij. Gelukkig maar, want deze Meester beschikt over zéér groene vingers!

We leren niet alleen zaaien, oogsten, wieden en soep maken, maar ook leren we eigenlijk vanzelf een heleboel nieuwe woorden! Nieuwsgierig naar hoeveel woorden wel niet? Bekijk dan deze lijst maar eens:

schooltuinen woorden

Na de zomervakantie, als we in groep 7 zitten, halen we alle groenten en bloemen van de tuin. In de herfst van groep 7 hebben onze laatste lessen.