Jump-in

460-259-Jumpin

We willen een Jump-in School worden. Jump-in is het programma dat scholen helpt om optimaal bij te dragen aan gezonde voeding en beweging van hun leerlingen en zo overgewicht te voorkomen. We beginnen allemaal met water drinken tijdens de pauzes en we hebben een voorlichtingsles gehad zodat we weten hoeveel suiker/calorieën pakjes drinken bevatten en hoeveel we moeten bewegen om deze calorieën weer te verbranden. In onze klas kunt u ons drankenbord bekijken die we hebben gemaakt. We hebben nu allemaal een eigen bidon om water uit te drinken! We zijn goed op weg!!!!!!!!!!!!!!!

foto 1 foto 2 foto 3 foto 4 foto 5 foto 6 foto 7 foto 8 foto 9 foto 10 foto 11 foto 12 foto 13 foto 14 foto 16 foto 17 foto15