Excellent

Onder veel belangstelling heeft juryvoorzitter Dorothee van Kammen namens de inspecteur generaal van het onderwijs, basisschool Wereldwijs het predicaat EXCELLENT op 21 januari 2019 feestelijk overhandigd! De toekenning van het predicaat Excellente School betekent dat Wereldwijs onderwijs biedt van goede kwaliteit en zich daarnaast onderscheidt van andere goede scholen door te excelleren met een specifiek profiel. Het excellentieprofiel is zorgvuldig beoordeeld door de onafhankelijke jury middels dossieronderzoek, een dialoog en een jurybezoek.

In april 2018 kregen wij het oordeel: GOED (op basis van het onderzoekskader 2017). Hierdoor mochten we de procedure verder volgen voor ons excellentieprofiel.

Onze slogan van ons excellentie profiel is: formatieve assessment: “Zo word je de motor van je eigen ontwikkeling!”

Meer lezen over ons excellentieprofiel en alle publiciteit? Kijk dan hier