Opening kinderboekenweek

Vandaag is de kinderboekenweek van start gegaan! Het thema van dit jaar is “griezelen”.
Op het podium in de hal zijn al allerlei boeken te bewonderen. Neem maar eens een kijkje, als je durft….

Om de kinderboekenweek te openen mochten we vandaag naar een voorstelling! Het poppentheater Fatsnerran heeft onze gymzaal omgetoverd tot een theaterzaal en daar mochten we kijken naar “Monsterlijk Mooi”. Een voorstelling over monsters!

We hebben ontzettend hard gelachen om die gekke monsters, maar het was ook best spannend!

Hiba: ik vond het mama-monster heel eng, maar ik heb toch gekeken!
Emmanuel: ik vond het heel grappig dat de monsters na het eten een scheetjeswedstrijd gingen doen.
Mozes: ik vond de baby-monsters leuk.
Jaïro: ik vond het grappig dat ze niet normaal konden eten. Overal lag eten (spaghetti).

IMG-20171004-WA0003 IMG-20171004-WA0005 IMAG3690 IMAG3689 IMAG3695 IMAG3694